تلفن تماس : ۰۹۱۷۳۱۳۱۸۷۴ | ۰۷۱۳۲۲۸۷۷۶۳

بازارچه عمده گل
فروش عمده گل - ارسال رایگان...

خرید عمده گل ارزان و به صرفه - ارسال به سراسر ایران

گلفروشی حضوری،آنلاین و اینترنتی اطلس گل شیراز اقدام به راه اندازی بازار گل شیراز نموده و انواع شاخه گلها،وسایل گلفروشی،باکس گل وتمامی گلها را به صورت دسته ای به قیمت عمده بفروش می رساند.

گل دسته ای چیست ؟

تمامی گل های شاخه بریده که در بازار موجود است فقط به صورت دسته ای خرید و فروش می شود. در واقع هر نوع شاخه گل تعداد استانداردی برای دسته بندی دارد. درنتیجه از زمان خرید و فروش هر تعداد دسته که بخواهید قابل سفارش است. از طرفی سایز گل و قطر ساقه و از همه مهمتر تازگی آن در کیفیت و قیمت تاثیر می گذارد.

فروش گل به صورت عمده با قیمت مناسب

برای خرید گل به صورت عمده گل ها به صورت دسته ای آماده سازی می شود. اطلس گل با افتخار در عرضه با کیفیت ترین گل ها را آماده می سازد. از نظر قیمت – کیفیت و در دسترسی سریع خدمات اطلس گل حرف اول را می زند. این امر اطلس گل را به عمده فروش گل در جنوب ایران بدل ساخته است. 

با افتخار هم اکنون بیش از 60 درصد گلفروشان فارس و جنوب کشور گل های خود را به صورت عمده از این بازارچه تهیه می کنند. مهمترین رکن تازگی و تنوع در کیفیت و حمل و نقل سریع آن است که اطلس گل تمامی گل ها را از تولید به مصرف بدون واسطه توزیع می کند.

توزیع گل در ایران دارای چالش های بزرگی است. به عنوان مثال گلهای میخک مینیاتور را اکثرا در شهرستان محلات استان مرکزی تولید و با وسیله نقلیه به تهران ارسال می کند. عمده فروش با تیراژ بالا خریداری و به بازار گل تهران می فروشد. پس از ارائه به تهران از آنجا نیز مجددا گل ها چندین دست جابجا شده و طی مسافت طولانی از بازار تهران به شهرستان ها ارسال شود.

اکنون اطلس گلهای فصلی را بی هیچ واسطه ای به عنوان عمده فروش گل ایران از گلخانه داران و تولیدکنندگان گل سراسر کشور تهیه و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ دخل و تصرفی در گل ها به دست مصرف کننده و توزیع کنندگان می رساند. اطلس گل با بهترین و نامی ترین تولید کنندگان گل ایران همکاری دارد. با تهیه گل عمده خود از اطلس گل همیشه بهترین قیمت گل ها را خواهید داشت چرا که گل بدون واسطه دلالان به دست شما میرسد. پس در هزینه ها فوق العاده صرفه جویی می گردد.

با خیال راحت به صورت دسته و عمده خرید کنید...

به صورت مستقیم تمامی گل های عمده خود را به صورت دسته ای و یا عمده در هر رنگ و طرح خاصی سفارش دهید.

جهت سفارش عمده با اطلس گل از طریق واتساپ – یا اینستاگرام و یا تماس مستقیم با مجموعه در ارتباط باشید. 

flower learning cources- atlasgol

ارسال عمده و بی واسطه گل به سراسر ایران

تجربه 50 ساله در زمینه گل آرایی – چیدمان گل – پرورش انواع گیاهان – تزئین گل

50+

سال همکاری با کسب و کار های مختلف

500000+

ارسال گل

15+

پرسنل

گلدان گل - اطلس گل -دکتر گل سلام -کلاس آموزش گل آرایی - atlasgol.com
طلوع اطلس گل تقدیم می کند...

کلاس های گل آرایی اطلس گل

نحوه تزئین – آبیاری صحیح گل های آپارتمانی – انواع تجهیزات مناسب تدریس می گردد