امروز آنلاین هستیم😊. با آرامش خرید کنید , ما گوش به زنگ شماییم...

تلفن تماس : ۰۹۱۷۳۱۳۱۸۷۴ | ۰۷۱۳۲۲۸۷۷۶۳

معرفی و آشنایی بیشتر با انواع دسته گل ها

آشنایی با محصول دسته گل و انواع دسته گل های زیبای اطلس گل با بهترین قیمت و کیفیت در شیراز و ایران .

روایتی لوکس از دسته گل: آشنایی با انواع دسته گل با اطلس گل

اطلس گلی های عزیز در این مطلب قصد داریم شما را با انواع دسته گل آشنا کنیم! انواع دسته گل با طراحی‌های گوناگون و متنوع، توانسته‌اند در دنیای تزئینات و آرایشات گل، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهند. از دسته گل‌های یک طرفه و گرد تا دسته گل‌هایی که براساس نوع گل‌های استفاده شده دسته‌بندی می‌شوند، هر کدام دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند.

در این مقاله، با انواع دسته گل و زیبایی‌هایشان آشنا می‌شویم تا بهترین انتخاب را برای کادو و تزئینات لوکس خود به ارمغان آورید.

دسته گل گرد رز منیاتوری طرح رزیتا
دسته گل گرد رز منیاتوری طرح رزیتا (برای سفارش روی عکس محصول کلیک کنید)

در ادامه با این نوشته جذاب گلفروشی آنلاین اطلس گل همراه باشید تا با انواع دسته گل آشنا شوید:

انواع دسته گل بر اساس نحوه گل‌آرایی و کاغذآرایی

دسته‌گل‌ها، یکی از شیوه‌های زیبا و جذاب برای تزئین و هدیه دادن هستند. آن‌ها با ترکیب گل‌های مختلف و استفاده از کاغذهای رنگارنگ و دیگر تزئینات، حاصل می‌شوند. بر اساس نوع گل‌آرایی و کاغذآرایی، دسته‌گل‌ها می‌توانند به دسته‌گل یک‌طرفه و دسته‌گل گرد تقسیم شوند.

  • دسته گل یک طرفه:

در این نوع دسته گل، گل‌ها به صورت یک طرفه و در یک جهت طراحی شده‌اند. دسته گل یک طرفه، با طراحی ساده و منظم، زیبایی خاصی را به تزئینات شما می‌بخشد. این دسته گل‌ها معمولاً از یک نوار کاغذ یا چندین تاج کاغذ که به هم متصل شده‌اند، تشکیل می‌شوند. آنها به شکل دسته‌هایی خوش‌تراش و الگویی جذاب در اطلس گل آرایش می‌شوند.

این دسته گل‌ها به راحتی قابل تنظیم و تغییر شکل هستند.در این محصولات بیشتر زیبایی گل ها در یک طرف متمرکز می‌شوند. پس می‌توانند تزئینی شیک و جذاب را در میان تزئینات لوکس به ارمغان بیاورند.

سفارش و خرید آنلاین دسته گل یک‌طرفه رز هلندی طرح انگلیسی از اطلس گل شیراز.
دسته گل یک‌طرفه رز هلندی طرح انگلیسی
  • دسته گل گرد:

دسته گل گرد، با شکل گرد و فرم شیب دار، ظاهری خوشایند و زیبا را به تزئینات می‌بخشد. این دسته گل‌ها معمولاً با استفاده از یک یا چندین گل با ساقه‌های قوی و طولانی ساخته می‌شوند. گل‌ها به طور متعارف در اطراف یکدیگر قرار می‌گیرند و با کمک بندی و کاغذ آرایی، به شکل گرد و طبیعی آرایش می‌شوند. دسته گل گرد به طور خاص در تزئینات لوکس ، کادو دادن و آرایشات شیک و منحصر به فرد مورد استفاده قرار گیرد.

سفارش و خرید انلاین دسته گل رز سفید هلندی طرح سفید برفی از اطلس گل شیراز زیبا.
دسته گل رز سفید هلندی طرح سفید برفی

انواع دسته گل بر اساس نوع گل

دسته گل رز، با ظاهری بی‌نظیر و شکوهمند، یکی از محبوب‌ترین انواع دسته گل است. رزها به دلیل زیبایی و عطر خاص خود، به عنوان سنبل عشق و آرامش شناخته می‌شوند. دسته گل رز می‌تواند با استفاده از رزهای قرمز، صورتی، سفید و حتی رنگ‌های دیگر تهیه شود. این دسته گل با طراحی‌های مختلفی مانند دسته گل یک طرفه یا دسته گل گرد، زیبایی لازم را به تزئینات لوکس شما ببخشید.

دسته گل آفتابگردان گردان، با الهام از زیبایی و شعاع خورشید، یکی از جذاب‌ترین انواع دسته گل است. این دسته گل‌ها با استفاده از گل‌های آفتابگردان و برگ‌های سبز، به شکل دایره‌ای آرایش می‌شوند. دسته گل آفتابگردان گردان می‌تواند به تزئینات لوکس و طبیعی شما زیبایی و زندگی بخشد.

  • دسته گل لیلیوم:

لیلیوم‌ها گل‌هایی با شکل گلبرگ‌های بزرگ و بومی مناطق مختلف جهان هستند. دسته گل لیلیوم می‌تواند از یک یا چند شاخه لیلیوم تشکیل شده باشد و به دلیل زیبایی و شکوفایی طولانی مدت آن‌ها، محبوبیت زیادی در زمینهٔ تزیین بوکه‌ها و دسته گل‌ها دارند.

  • دسته گل آندریدیوم:

این نوع دسته گل از گل‌های آندریدیوم تشکیل می‌شود که در برخی مناطق دنیا، مانند آمریکای جنوبی و مرکزی، رشد می‌کنند. آندریدیوم‌ها گل‌هایی با شکل منحصر به فرد و رنگ‌های زیبا هستند و در تزیین دسته گل‌ها و باقی‌ها استفاده می‌شوند.

  • دسته گل تولیپ:

تولیپ‌ها یا گل لاله به عنوان یکی از نمادهای بهار و تازگی شناخته می‌شوند. دسته گل تولیپ می‌تواند از یک یا چند تولیپ تشکیل شده باشد و در تزیین بوکه‌ها و دسته گل‌ها به صورت مجلل و زیبا استفاده می‌شود.

  • دسته‌گل گل‌های برگی:

این نوع دسته‌گل شامل گل‌هایی است که برگ‌های زیبا و جذاب دارند. این گل‌ها می‌توانند با استفاده از برگ‌های مختلف، از جمله برگ‌های پالم، برگ‌های فراوانی داشته باشند. دسته‌گل گل‌های برگی با طراحی خاص و منحصر به فرد، زیبایی و شیکی به هر محیطی می‌بخشد

  • دسته‌گل مخلوط و ترکیبی گلها:

این نوع دسته‌گل شامل ترکیبی از گل‌های مختلف است که در گلفروشی آنلاین اطلس گل تنوع بساری دارند. در این نوع دسته‌گل، می‌توانید انواع گل‌های مورد علاقه‌تان را با هم ترکیب کنید و یک دسته‌گل منحصر به فرد و شخصی بسازید.

بهترین قیمت و کیفیت در دسته گل های گلفروشی آنلاین اطلس گل شیراز

با افتخار به شما اعلام می‌کنیم که در سایت گلفروشی آنلاین اطلس گل شیراز، شما می‌توانید انواع مختلف دسته گل را با بهترین قیمت و کیفیت بیابید. با سفارش از سایت ما، شما می‌توانید دسته گل مورد نظر خود را به آسانی تهیه کنید و از زیبایی و تازگی گل‌ها لذت ببرید.

در سایت آنلاین اطلس گل شیراز، شما می‌توانید انواع دسته گل شامل دسته کل یک‌طرفه و دسته کل گرد را پیدا کنید. هر دو نوع دسته گل با استفاده از گل‌های تازه و زیبا و بهترین کاغذهای آرایشی طراحی می‌شوند.

علاوه بر این، در سایت گلفروشی آنلاین اطلس گل شیراز، شما می‌توانید انواع دسته گل بر اساس نوع گل‌ها نیز بیابید. این شامل دسته گل رز، دسته گل آفتابگردان، و دسته گل گل‌های برگی می‌شود. هر کدام از این دسته گل‌ها با گل‌های متنوع و زیبا طراحی شده‌اند و به محیطی شاد و دلنشین تبدیل می‌شوند.

همه دسته گل های جذاب اطلس گل در دسته بندی دسته گلها قابل مشاهده اند.

محصولات مینیمال بدلیل سادگی در عین حال زیبایی دلربا هستند. اطلس گل هم برای شما عزیزان دسته گل های مینیمالی طراحی می‌کند که برای همیشه و همه جا مناسب اند. برای دیدن محصولات مینیمال و ارزان قیمت بیشتر با تنوع بالا به دسته بندی مینمیال و ارزان مراجعه کنید.

برای مشاهده محصولات دسته گل های رز به بخش دسته گل رز مراجعه کنید.😉🌹

اگر از دوستداران گل محبوب آفتاب گردان هستید حتما به دسته بندی دسته گل آفتابگردان اطلس گل سر بزنید.🌻

اگر به دنبال خرید دسته گل برای روز ولنتاین هستید دسته بندی دسته گل ولنتاین اطلس گل را از دست ندهید.😁💖

سفارش آنلاین دسته گل ها از اطلس گل شیراز

از طریق وبسایت اطلس گل ، می‌توانید به راحتی دسته گل‌های زیبا و جذاب را سفارش دهید تا تجربه بهترین خرید را از ما به دست آورید.

همچنین، امکان انتخاب تزیینات مورد نظر و اضافه کردن کارت با متن دلخواه نیز وجود دارد.

اگر تمایل به سفارشی کردن دسته گل ها دارید، می‌توانید تغییرات موردنظرتان را از طریق تماس با ما ، واتساپ ، تلگرام  و یا اینستاگرام به ما خبر دهید.

از راه زیر آنلاین سفارش دهید:

  1. برای تجربه خرید آسان و آنلاین از طریق اطلس گل، ابتدا دسته گل را به سبد خرید اضافه کنید.
  2. سپس به مرحله تسویه حساب بروید و اطلاعات گیرنده را به طور کامل وارد کنید تا سفارش شما ثبت نهایی شود.

همچنین، امکان ثبت سفارش با تماس تلفنی یا ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام امکان پذیر است. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند سفارش‌دهی، لطفاً با ما تماس بگیرید. برای پاسخ به سوالات خود، می‌توانید به بخش سوالات متداول مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

🌷اطلس گل همواره و در همه لحظات همراه شماست🌷

مشاور گل و گیاه دکتر گل سلام 🍃

آیا گل‌ها و گیاهان شما در حالت خوبی نیستند؟ نگران نباشید، تیم حرفه‌ای اطلس گل همواره در کنار شماست تا به شما کمک کند. با دریافت مشاوره رایگان از دکتر گل سلام، تمامی سوالات شما درباره آفت‌ها، روش‌های آبیاری و مراقبت از گل و گیاهانتان را حل خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش دکتر گل سلام مراجعه کنید. 🌱

خرید عمده گل از اطلس گل💐

آیا می‌دانستید که می‌توانید گل‌ها را به صورت عمده و بدون واسطه از اطلس گل خریداری کنید؟ 😉🌹 تضمین قیمت و کیفیت از اطلس گل با بیش از 50 سال تجربه در تولید و عرضه گل در بازار شیراز و استان فارس اینجاست. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بازارچه و فروش عمده گل مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید .

هنر گل آرایی آسان تر از همیشه🤩🌹

آیا می‌خواهید هنر گل آرایی را به آسانی فرا بگیرید؟ با یادگیری تکنیک‌های ساخت انواع دسته گل ، باکس گل و سایر طرح‌های زیبا، می‌توانید خودتان آثار هنری فوق‌العاده‌ای خلق کنید. به صفحه کارگاه و آموزشی ما سر بزنید و با بهره‌گیری از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها، هنر گل‌آرایی را به دست آورید. تجربه‌ای بسیار خاص و جذاب 😁✔

🥀🌻🌸(اطلس گل ، رویای زیبایی ها ، تضمین قیمت و کیفیت)🌻🌸🥀

سوالات متداول:

  1. آیا در سایت گلفروشی آنلاین اطلس گل شیراز انواع دسته گل موجود هستند؟
    بله، در سایت گلفروشی آنلاین اطلس گل شیراز، شما می‌توانید انواع دسته گل را پیدا کنید.
  2. آیا قیمت و کیفیت دسته گل در اطلس گل شیراز مناسب است؟
    بله، تیم اطلس گل شیراز با ارائه بهترین قیمت و کیفیت، سعی در رضایت شما دارد.
  3. آیا می‌توانم دسته کل مورد نظر خود را آسان سفارش دهم؟
    بله، با سفارش از سایت گلفروشی آنلاین اطلس گل شیراز، شما به آسانی می‌توانید دسته گل مورد نظرتان را تهیه کنید.

هرکدام از این انواع دسته گل‌ها، زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مراقب خودتان باشید و از لحظات زیبای زندگی لذت ببرید!

عکس مطابق واقعیت 100%
گل های تازه 100%
پشتیبانی و تحویل به موقع 100%
رضایت مشتریان و هنرجویان 100%
کلاس - گل آرایی-کسب درامد- اطلس گل شیراز -کلاس آموزش گل آرایی مجالس در شیراز و ایران - اطلس گل

اطلس گل , هنر زیبایی ها

در هر شهر و استانی که هستید در سریع ترین زمان ممکن گل مورد نظر خود را سفارش و دهید...

10000+

دانشجو

30+

عضو تیم

500+

مدل اجرا شده

10000+

ساعت